Saturday, July 30, 2016

Waterproofing Specialist Services

Waterproofing Specialist Services 

Beberapa gejala kebocoran di rumah ‪#‎Malaysia‬ ‪#‎KualaLumpur‬ ‪#‎Selangor‬ mungkin termasuk bunyi air yang mengalir walaupun air telah ditutup, peningkatan yang mengejutkan dalam bil air anda, tempat lembap atau tempat panas di lantai atau permaidani anda. Keretakan dalam lantai atau dinding juga boleh menunjukkan isu asas yang serius, dan anda harus segera memanggil seorang pakar kalis air (waterproofing specialist) yang pakar dalam papak pengesanan kebocoran dan pembaikan. Menentukan sumber kebocoran boleh sedikit rumit, dan memastikan bahawa ia adalah betul dimeteraikan adalah penting untuk memastikan bahawa kebocoran sepenuhnya tetap dan kerosakan yang tidak bersambung.kebocoran paip boleh menitis ribuan gelen air sebulan ke sekitar permukaan tapak konkrit dan tanah. Air ini boleh jadi tanah tepu air (semua rongga tanah dipenuhi air,tiada udara), menyebabkan ia membengkak dan tolak atas asas itu sendiri, akhirnya menyebabkan ia beralih dan rebah. Ini adalah apa yang menyebabkan asas untuk retak atau dinding rumah anda untuk retak jika asas telah beralih terlalu banyak. Sama ada anda mengesyaki kebocoran kecil atau satu yang besar, setelah tapak konkrit anda diperiksa oleh kontraktor kalis air profesional yang pakar dalam pengesanan tapak kebocoran dan pembaikan akhirnya akan menjimatkan masa anda dan duit simpanan anda. Kebocoran ini boleh menyebabkan sejumlah besar kerosakan jika tidak dibaiki dengan segera.






Oleh kerana harga yang meningkat untuk bahan dalam pembinaan, kualiti rumah yang dibeli di #Malaysia #KualaLumpur #Selangor lebih cenderung untuk mengalami masalah seperti keretakan pada konkrit, kebocoran air & kegagalan elektrik / paip dan lain-lain Konkrit sering retak. Ia tidak dapat diiktiraf sebagai berpengalaman. Pembinaan konkrit memerlukan sendi pembinaan (construction joint) dan sendi sejuk (cold joint). Semua bukaan ini yang tidak diingini dalam struktur konkrit boleh menyebabkan masalah yang sangat serius berkenaan kebocoran air.

Ramai pemilik rumah mulai sedar bahawa pengaliran air di tempat asas-asas konkrit akan mendapati keretakan di bawah tanah mereka, tandas / dinding mandi & tapak bumbung pada pemeriksaan lebih dekat. Selain itu retak juga terjadi disebabkan oleh pengecutan kering, pergerakan haba, dan sebab-sebab lain. Jika retak kecil terjadi, ianya tidak akan menyebabkan masalah serta-merta. Tetapi dari masa ke semasa, retak kecil akan membesar dan menyebabkan masalah punca sakit kepala utama, termasuk mengurangkan integriti struktur atau kebocoran air.
Jadi, apa lagi yang anda tunggu? 





Hubungi kami @ 012-6891886 atau WhatsApp untuk perundingan PERCUMA masalah anda!! 
Add kami di ‪#‎Wechat‬ YCLwaterproofing
















































Some of the symptoms of a possible slab leak include the sound of running water even though the water has been shut off, an unusual increase in your water bill, moist or warm spots on your floor or carpet. Cracks in the floors or walls can also indicate a serious foundation issue, and you should immediately call a waterproofing specialist who specializes in slab leak detection and repair. Determining the source of the leak can be slightly complicated, and ensuring that it is properly sealed is important to making sure that the leak is entirely fixed and the damage doesn't continue.A leaking pipe can drip thousands of gallons of water a month into the surrounding slab and soil. This water saturates the soil, causing it to swell and push on the foundation itself, eventually causing it to shift and buckle. This is what is causing the foundation to crack or even the wall of your house to crack if the foundation has shifted too much. Whether you suspect a minor leak or a major one, having your concrete slab checked by a professional waterproofing contractor ‪#‎Malaysia‬ ‪#‎KualaLumpur‬‪#‎Selangor‬ who specializes in slab leak detection and repair will ultimately save you time and money.These types of leaks can cause a large amount of damage if not repaired.



Due to the increased price of materials in constructions, quality of houses that are purchased in #Malaysia #KualaLumpur #Selangor tend to create problems such as cracks on concrete, water leakage & failure on electrical/plumbing etc. Concrete often cracks. It is inevitably recognized and experienced. Concrete construction requires construction joints and cold joints. All of these unwanted openings in concrete structures may cause very serious problems of water leakage.
Many homeowners with poured-in-place concrete foundations will find cracks in their basement,toilets/baths walls & roofing slab on closer inspection . Cracks are created by drying shrinkage, thermal movement, and other causes.
If minor, they will cause no immediate problems. But over time, minor cracks often grow larger and cause major headaches, including reduced structural integrity or water leakage.
So, what else are you waiting for ???

#MalaysiaQualityWaterproofingServices


Like us on https://www.facebook.com/YCLwaterproofing
Call us @ 012-6891886 or whatsapp for FREE consultation on your problems !! Add us ‪#‎Wechat‬ YCLwaterproofing
Follow us in google+https://plus.google.com/+YCLWaterproofingKajang/posts

No comments:

Post a Comment